Σάββατο, 20 Απριλίου,2024

ΑρχικήΕπικαιρότηταΠάρις Κουρτζίδης (Εκπρόσωπος Τύπου ΚΕΛΑΝ): “Η κυβέρνηση Μητσοτάκη εκπροσωπώντας εμβολιασμένες ελίτ διχάζει...

Πάρις Κουρτζίδης (Εκπρόσωπος Τύπου ΚΕΛΑΝ): “Η κυβέρνηση Μητσοτάκη εκπροσωπώντας εμβολιασμένες ελίτ διχάζει την κοινωνία και ισοπεδώνει την αγορά και τη μικρομεσαία τάξη”



Η κυβέρνηση Μητσοτάκη εκπροσωπώντας εμβολιασμένες ελίτ του Αθηνοκεντρικού κράτους, διχάζει την κοινωνία και ισοπεδώνει την αγορά και τη μικρομεσαία τάξη

«Παρότι έχει πολλάκις πανηγυρίσει για την επιστροφή στην κανονικότητα και την έξοδο από την κρίση που επέφερε η πανδημία, η κυβέρνηση Μητσοτάκη έρχεται εν καιρώ ανατιμήσεων, πριν καλά – καλά συνέλθει η αγορά από τα lockdowns, να επιβάλλει νέα περιοριστικά μέτρα, στο επίκεντρο των οποίων βρίσκονται και πάλι οι ανεμβολίαστοι συμπολίτες μας.

Στην πραγματικότητα, επικαλούμενη τις εισηγήσεις ειδικών (σε αντίθεση με τις πρόσφατες δηλώσεις Άδωνη Γεωργιάδη ότι τον τόπο τον κυβέρνα η κυβέρνηση Μητσοτάκη), έρχεται να μετακυλήσει τις δικές της αποτυχίες σε όλα τα επίπεδα. Επενδύει και πάλι στις διαχωριστικές γραμμές, που ορίζουν τον πρόσφατο μικροεμφύλιο της ταβέρνας του Ζιώγα στο Καστράκι, τις οποίες κατ’ ουσίαν δεν τις έφτιαξε ο ιός. Τις βρήκε. Εμβολιασμένες ελίτ του Αθηνοκεντρικού κράτους εναντίον των ποιμνίων της υπαίθρου και της υποβαθμισμένης περιαστικής περιφέρειας. Δύο διαφορετικοί κόσμοι που διασταυρώνονται σπάνια, χωρίς να μπορούν -χωρίς να έχουν καν το δικαίωμα- να συνομιλήσουν μεταξύ τους.

Αλγεινή εντύπωση δε προκαλεί ότι με τις αντισυνταγματικές αποφάσεις της κυβέρνησης οι καταστηματάρχες και οι υπάλληλοί τους θα πρέπει να μετατρέπονται σε ελεγκτές πιστοποιητικών και ταυτοπροσωπίας, δηλαδή ακόμη και προσωπικών δεδομένων, είτε για να επιτρέψουν την είσοδο σε μαγαζιά, είτε για να διαχωρίσουν τους πελάτες τους σε ανεμβολίαστους και εμβολιασμένους.

Την ίδια ώρα, προκαλεί εύλογα ερωτήματα, ως προς την αποτελεσματικότητα στην ανάσχεση της πανδημίας, που θα έχει το νέο επιλεγμένο μείγμα μέτρων της κυβέρνησης.

Με αυτά τα κωμικοτραγικά δεδομένα, το λιανεμπόριο εισέρχεται και πάλι σε “αχαρτογράφητα νερά”, ενόψει μάλιστα της εορταστικής περιόδου, την οποία ανέμενε με υψηλές προσδοκίες, ειδικά για την ανάκαμψη τζίρου και ψυχολογίας».

 

Most Popular

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ