Τις τελευταίες μέρες είδαμε μια αντίδραση από άτομα της διοίκησης του Δήμου Αμαρουσίου προς ένα τοπικό ενημερωτικό site σχετικά με την κριτική του προς αυτούς για φωτογραφίες που ανάρτησαν τις μέρες με τα χιόνια. Την ίδια αντίδραση είδαμε να κάνουμε με σχολιασμό τους και αρκετός κόσμος.
Λίγες μέρες μετά η ίδια ιστοσελίδα προσπαθεί να αποπλανήσει ξανά το Μαρουσιώτικο κοινό πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Πιο αναλυτικά έβαλε ανάρτηση στο Facebook στο οποίο αναφέρει ότι είναι σταθερά πρώτο για την ενημέρωση στο Μαρούσι, εμφανίζοντας κιόλας έναν αριθμό σε κάποιο γράφημα κοντά στις 20.000 και παρουσιάζοντας ότι τόσοι άνθρωποι ενημερώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα από το μέσο αυτό. Δυστυχώς όμως ο αριθμός αυτός αναφορά την προβολή των δημοσιεύσεων στο Facebook (τίτλος, εικόνα και ένα μικρό κείμενο) και όχι ολόκληρο το άρθρο που βρίσκεται στην ιστοσελίδα και θα μπορούσε να αποτελέσει ενημέρωση για το περιεχόμενό του.
Οπως φαίνεται στην φωτογραφία που είναι σημερινή, η αλληλεπίδραση αυτή την εβδομάδα ήταν 13,6K. Η συγκεκριμένη σελίδα είχε κάνει 26 δημοσιεύσεις την εβδομάδα που πέρασε. Τα νούμερα αυτά αφορούν ΜΟΝΟ like, σχόλια και κοινοποιήσεις στο Facebook. Οχι πόσα άτομα διάβασαν το άρθρο άρα και ενημερώθηκαν ουσιαστικά για τα τοπικά δρώμενα.
Η μέτρηση για τις ιστοσελίδες ως ανεξάρτητη πηγή είναι από το Alexa.com και το γνωρίζουν αφού πιο παλιά το είχαν χρησιμοποιήσει ότι ήταν εκεί πρώτοι. Τι συμβαίνει τώρα και το γυρνάνε στο πόσο καλοί είναι στα like και στα σχόλια άλλα όχι στην ανάγνωση πλήρη άρθρων? Ίσως δεν είναι ευχάριστο ότι δεν υπάρχει πια μονοπώλιο όπως πριν λίγα χρόνια στην αποκλειστικά ηλεκτρονική ενημέρωση με αποτέλεσμα να αλλάζουν οι αναλογίες και οι πρωτιές. Καλό είναι να το καταλάβουν ορισμένοι και να μην προσπαθούν με κινήσεις εντυπωσιασμού και δημοσιεύσεις αποπροσανατολισμού να κερδίσουν μερικά άτομα παραπάνω.