Ο ραδιοτηλεοπτικός σταθμός συνδρομητικής τηλεόρασης Sky Deutschland θέλει να παραμείνει ο μεγαλύτερος εταίρος της Bundesliga όταν τα νέα εγχώρια δικαιώματα δημοπρατηθούν το επόμενο έτος, δήλωσε ανώτερο στέλεχος στο Reuters.
Ωστόσο, για να αναπτυχθεί το πρωτάθλημα και να παραμείνει υψηλά με μια βάση νέων οπαδών απαιτούνται επίσης αλλαγές στην κάλυψη, δήλωσε σε συνέντευξή του ο Τσάρλι Κλάσεν, εκτελεστικός αντιπρόεδρος για θέματα αθλητισμού και πελατών της Sky Deutschland.
Ο Sky, που ανήκει στον αμερικανικό όμιλο Comcast Corp, είναι ο σημερινός σημαντικός κάτοχος των δικαιωμάτων του γερμανικού πρωταθλήματος μεταδίδοντας όλους τους αγώνες του Σαββάτου, ενώ το DAZN έχει δικαιώματα για αγώνες της Παρασκευής και της Κυριακής.
Η εγχώρια δημοπρασία δικαιωμάτων για τέσσερα χρόνια, με εκκίνηση το 2025-26, θα ξεκινήσει στις αρχές του επόμενου έτους, με τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης να αναφέρουν ότι ενδιαφέρονται νέοι υποψήφιοι πλειοδότες. Μετά από μια δεύτερη διαβούλευση με τη ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού της χώρας και την εγγραφή τον Φεβρουάριο η δημοπρασία αναμένεται να ξεκινήσει μετά το Πάσχα.
Αρκετά άλλα δικαιώματα για κορυφαία ευρωπαϊκά πρωταθλήματα, συμπεριλαμβανομένης της αγγλικής Premier League, βγαίνουν σε δημοπρασία την επόμενη περίοδο. Για να παραμείνει σχετικός με ένα νεανικό κοινό στη Γερμανία, ο Κλάσεν είπε ότι θα ήθελε να δει αλλαγές που θα βελτιώσουν την αφήγηση:
«Ο αριθμός των ατόμων που εγγράφονται στο ποδόσφαιρο δεν αυξάνεται σημαντικά. Θέλουμε λοιπόν να κάνουμε το επόμενο βήμα. Η απόδοση στο γήπεδο είναι πέρα από τον έλεγχό μας. Αλλά αυτό που μπορούμε να επηρεάσουμε είναι το πώς λέμε την ιστορία. Μερικές φορές το ποδόσφαιρο είναι λίγο απόμακρο και πολύ περιοριστικό».
Για να τεκμηριώσει την άποψή του, ανέφερε ότι οι πρόσφατες αλλαγές που εισήχθησαν στη Formula 1, με περισσότερη επαφή των ΜΜΕ με τους οδηγούς και πρόσβαση στα μέσα ενημέρωσης στα αποδυτήρια των αμερικανικών αθλημάτων, ήταν επιτυχείς.
«Μπορούμε να πάρουμε κάποια εικόνα από τα αποδυτήρια; Εκεί έχει κάνει τεράστια βήματα η F1, αλλά και τα αμερικανικά αθλήματα. Θα θέλαμε να δούμε το πρωτάθλημα των συλλόγων να αρχίζει να ανοίγει με παρόμοιο τρόπο», συμπλήρωσε ο Κλάσεν.
Την Πέμπτη το Bloomberg ανέφερε ότι η DFL, το διοικητικό όργανο του γερμανικού επαγγελματικού ποδοσφαίρου, ξεκινά μια τρίτη προσπάθεια να πουλήσει μερίδιο από τα τηλεοπτικά δικαιώματα του πρωταθλήματος, αξίας 1 δισεκατομμυρίου ευρώ, σε ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια.
Στην προηγούμενη προσπάθεια, που δεν καρποφόρησε, οι εταιρείες CVC Capital Partners, Blackstone και Advent International ήταν μεταξύ των μνηστήρων που είχαν προσφέρει έως και 1,85 δισ. ευρώ για μερίδιο 12,5% στη θυγατρική η οποία διαχειρίζεται τα δικαιώματα μετάδοσης της Bundesliga. Πηγές πρόσθεσαν στο Bloomberg ότι αυτό το μερίδιο πιθανότατα θα χρειαστεί να είναι μικρότερο από 10%.