Πέμπτη, 18 Απριλίου,2024

ΑρχικήΝτελιβεράςΤης Κονίτσης τα έκτροπα από την εκτροπή κυκλοφορίας

Της Κονίτσης τα έκτροπα από την εκτροπή κυκλοφορίας



Θεωρητικά έχει μπει στην τελική ευθεία η ανακατασκευή της οδού Κονίτσης αφού έκλεισε τον πρώτο χρόνο έργων. Εμείς θα κάνουμε μια αναφορά σε όσα έκτροπα γίναν σε αυτή την φάση και ίσως επιληφθεί κάποιος υπεύθυνος από τον δήμο να επιληθούν όσα γίνετε.

Θα ξεκινήσουμε από τις συστάσεις του έργου. Σε πολλά σημεία υπάρχουν διακριτικά της Χ&Κ τεχνική ενώ έχουμε διακρίνει και κάποιες ταμπέλες με διακριτικά της Αττικής δίοδος. Επίσημα όμως δεν έχουμε δεί τον ανάδοχο του έργου, το κόστος και την χρηματοδότηση. Είναι δυνατόν ένα έργο που ταλαιπωρεί τους κατοίκους της περιοχής εδώ και ένα χρόνο να μην έχει ταμπέλα ? Να μην ξέρει κάποιος αν πάθει μια ζημιά σε ποιον θα απευθύνει ευθύνες ? Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι στην οδό Σωρού που έγινε κατασκευή από την Χ&Κ η ταμπέλα παρέμενε πολλά χρόνια εκεί μετά την ολοκλήρωση του έργου. Εδώ δεν έχουμε επίσημη ενημέρωση τι αφορά το έργο, ποιος το κάνει και βασικά ποιος το πληρώνει

Το Σάββατο 2-5 κόπηκαν οι οπτικές ίνες που υπήρχαν στην Κονίτσης και ήταν του ΟΤΕ. Που σημαίνει πολλές κατοικίες μείναν χωρίς επικοινωνία. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι συγκεκριμένες οπτικές ίνες είχαν περαστεί από τα ίδια συνεργεία στις αρχές του χρόνου οπότε λογικό θα ήταν να είχαν καταρχήν υπολογίσει το βάθος που πρέπει να μπουν (αφού γνώριζαν το χαμήλωμα του οδοστρώματος περίπου μισό μέτρο) αλλά και να γνωρίζουν ότι ήταν εκεί. Την Τρίτη 5-5 αποκαταστάθηκε το πρόβλημα από συνεργεία του ΟΤΕ. Την Δευτέρα 4-5 κόψανε σωλήνα νερού λίγο πριν την διασταύρωση με την οδο Αργοναυτών τον οποίο και πάλι είχαν τοποθετήσει τα ίδια συνεργεία λίγο καιρό πριν.

Ταμπέλες όπου μας αρέσει
Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του Δήμου Αμαρουσίου το οποίο προκύπτει από μελέτη και απόφαση της τροχαίας η οδός Κέκροπος είναι διπλής κατεύθυνσης από την Κονίτσης ώς την Μεγ. Αλεξάνδρου.

Με βάση όμως την άποψη του άγνωστου ανάδοχου του έργου κρίθηκε ότι η Κέκροπος πρέπει να είναι μονόδρομος με φορά από Κονίτσης προς την Μεγ. Αλεξάνδρου. Για τον λόγο αυτό τοποθετήθηκε σχετικό σήμα ενώ τοποθετήθηκαν και σχετικά εμπόδια κατά μήκος του δρόμου. ‘Άραγε τι προβλέπει η νομοθεσία για παραποίηση της κυκλοφορίας ?

Για την απαγόρευση της στάθμευσης στην μια πλευράς της Κέκροπος τοποθετήθηκαν πλαστικά κολονάκια σε ένα τμήμα και πλέγμα στο υπόλοιπο. Σε κάθε περίπτωση η απόσταση που έχουν τοποθετηθεί από το πεζοδρόμιο δεν εμποδίζει το παρκάρισμα, αφού τα παρκαρισμένα έχουν βρεί τρόπο και απλά κλείνουν την πρόσβαση των πεζών που πρέπει να βγαίνουν στο δρόμο για να περάσουν

Η Μεγάλου Αλεξάνδρου είναι ένας δρόμος χωρίς πεζοδρόμια και αν αναλογιστεί κάποιος ότι από το σημείο αυτό περνάει και το λεωφορείο 030 καταλαβαίνουμε πόσο επικίνδυνο είναι για τους πεζούς

Κάποιος διερχόμενος από την οδό Μαραθονοδρόμου ενώ κατά μήκος βλέπει διάφορες πινακίδες ότι η Κονίτσης είναι κλειστή μόλις φτάσει στην Κέκροπος δεν έχει καμμία ενημέρωση για την παράκαμψη, αντιθέτως κιόλας έχει απαγορευτικό αριστερά. Οπότε κάνει δεξιά στην Κέκροπος και μπλέκει σε σημεία που είναι αδιέξοδο προς το ρέμα ή σε χωματόδρομους που δεν ξέρει που να πάει.

Τέλος με βάση κάθε φορά που γίνετε εκτροπή κυκλοφορίας και αλλάζει η διαδρομή κάποιου λεωφορείου στις στάσεις που είναι ανενεργές τοποθετείτε ανακοίνωση με αναφορά ότι η στάση έχει μεταφερθεί σε κάποιο άλλο σημείο. Στην Κέκροπος λίγο πριν την Κονίτσης που υπάρχει στάση δεν έχει τοποθετηθεί καμία ένδειξη. Κάποιους ηλικιωμένος που έπαιρνε από εκεί το λεωφορείο για το κέντρο Αμαρουσίου που θα πρέπει να περιμένει το λεωφορείο ? Αν λάβουμε υπόψιν ότι δεν γνωρίζει την διαδρομή του λεωφορείου τότε μένει να πάρει ταξί για να πάει στον προορισμό του

Most Popular

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ